Een blik terug, een blik vooruit: MEDIAFIX en de digitalisering in 2023

Wij nodigen u uit om samen met MEDIAFIX de hoogtepunten en successen van 2023 te bekijken, die ons bedrijf tot een pionier in de digitalisering van analoge media hebben gemaakt. Hoewel we trots zijn op wat we hebben bereikt, willen we u ook een exclusief vooruitzicht geven op het komende jaar 2024.

Kwaliteitsoffensief

Nog meer WOW! Dat was het motto van het MEDIAFIX-kwaliteitsoffensief 2023. We hebben de kwaliteit van onze scans van dia’s en negatieven en onze nabewerking voor dia’s en papieren foto’s naar een nieuw niveau getild. We hebben ook een video-nabewerking ontwikkeld voor de meest voorkomende types videobanden VHS, VHS-C, MiniDV en Hi8. Super-8-films kunnen we ook nabewerken.

In de loop der jaren hebben we onze digitalisering voortdurend verbeterd. Het was echter de eerste keer dat er tegelijkertijd zulke grote verbeteringen waren in de digitalisering van meerdere mediatypes. Het kwaliteitsoffensief stopt echter niet in 2024. Medio januari 2024 zullen we eerst de kwaliteit van de digitalisering van fotoafdrukken aanzienlijk verhogen en later in het jaar volgen verdere verbeteringen en innovaties.

Topscores voor klanttevredenheid

TÜV-certificering voor klanttevredenheidMEDIAFIX is voor het vijfde achtereenvolgende jaar bekroond met het TÜV-keurmerk voor klanttevredenheid. De strenge TÜV-keuring leverde een totale tevredenheid van 96% op, terwijl een indrukwekkende 99% van onze klanten MEDIAFIX zou aanbevelen en opnieuw gebruik zou maken van de diensten.

Klanten waarderen vooral de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, het eenvoudige proces via de website en de uitstekende klantenservice. De hoge bereidheid om ons aan te bevelen en opnieuw voor ons te kiezen, weerspiegelen de constante kwaliteit en tevredenheid van onze klanten.

Europees marktleiderschap bevestigd

Sinds 2022 zijn we naast het Duitstalige gebied ook actief in de Benelux. In datzelfde jaar bleek uit een uitgebreide analyse van de markt dat we ons Europees marktleider mogen noemen op het gebied van digitalisering van analoge media.

Dat marktleiderschap hebben we in 2023 verder kunnen bevestigen. Na het Duitstalige gebied en de Benelux zijn we in 2023 op de Franse markt actief geworden. Via ons netwerk van fotografen en fotowinkels vindt u ons in meer dan zestig steden in heel Europa.

Voor 2024 mogen we ook, wat onze expansie betreft, een tipje van de sluier luchten. We zullen binnenkort de uitdagingen van de Brexit aangaan en plannen onze start in het Verenigd Koninkrijk.

Goede voornemens voor 2024

Herinneringen redden blijft ieder jaar actueel. Digitalisering voor iedereen is altijd onze visie geweest. Met ons kwaliteitsoffensief gaan hoge scankwaliteit en betaalbare digitalisering hand in hand. Laat nu uw analoge media digitaliseren en profiteer nog tot 08-01-2024 van onze nieuwjaarsactie; u ontvangt:

• Een gratis USB-stick voor het opslaan van uw afbeeldingen met de kortingscode USB-NIEUWJAAR24
  • De gratis retourzending van uw filmmedia met de kortingscode RZ-NIEUWJAAR24

Stel een vrijblijvende vraag via bovenstaand formulier of neem contact op met onze klantenservice via info (at) mediafix.nl. We maken graag een vrijblijvende offerte voor u en beantwoorden al uw vragen over digitalisering.