MEDIAFIX-kerstbelofte: geef de mooiste herinneringen cadeau - op tijd voor Kerstmis gedigitaliseerd. Meer informatie.

MEDIAFIX
Onze geschiedenis

Van start-up tot marktleider.

Als in ons oprichtingsjaar 2012 iemand tegen ons had gezegd dat we marktleider zouden worden op het gebied van de digitalisering van analoge media, hadden we hem of haar met grote, ongelovige ogen aangekeken. We waren toen met een handjevol mensen die op een paar vierkante meter knutselden aan een eigen digitaliseringstechnologie. Inmiddels zijn we van een kleine start-up uitgegroeid tot het grootste scanbedrijf van Europa, en daar zijn we best trots op.

Hoe dat tot stand is gekomen, en welke obstakels wij op onze weg zijn tegengekomen, leest u hier.

Het idee

Zoals zo vaak ontstaan de beste ideeën uit noodzaak. Hobbyuitvinder dr. Hans-Walter Knuth was al een tijdje op zoek naar een goedkope maar kwalitatieve methode om zijn zeer uitgebreide diacollectie te digitaliseren. De prijzen in de vakhandel vond hij echter te hoog en de kwaliteit van de scanners voor thuisgebruik vond hij te slecht. Daarom ontwikkelde en bouwde hij binnen korte tijd een machine waarmee hij zijn dia’s snel en kwalitatief kon omzetten in digitale afbeeldingen. Op 9 september 2011 vertelde hij tijdens een familiefeest zijn achterneef Hans-Günter Herrmann over zijn uitvinding. Zo ontstond het idee om dia’s professioneel te gaan digitaliseren met die machine. Knuth liet zijn idee over aan de jonge ondernemer en het idee MEDIAFIX was geboren.

De probeerfase

De digitalisering van dia’s werd eind 2011 als project bij het Professional Center van de Universiteit van Keulen voortgezet en getest. Over de goede resultaten in zowel theorie als praktijk was iedereen enthousiast. Al met Kerstmis 2011 konden we onze families verrassen met gedigitaliseerde dia’s.

2011

2011

Het idee

Zoals zo vaak ontstaan de beste ideeën uit noodzaak. Hobbyuitvinder dr. Hans-Walter Knuth was al een tijdje op zoek naar een goedkope maar kwalitatieve methode om zijn zeer uitgebreide diacollectie te digitaliseren. De prijzen in de vakhandel vond hij echter te hoog en de kwaliteit van de scanners voor thuisgebruik vond hij te slecht. Daarom ontwikkelde en bouwde hij binnen korte tijd een machine waarmee hij zijn dia’s snel en kwalitatief kon omzetten in digitale afbeeldingen. Op 9 september 2011 vertelde hij tijdens een familiefeest zijn achterneef Hans-Günter Herrmann over zijn uitvinding. Zo ontstond het idee om dia’s professioneel te gaan digitaliseren met die machine. Knuth liet zijn idee over aan de jonge ondernemer en het idee MEDIAFIX was geboren.

De probeerfase

De digitalisering van dia’s werd eind 2011 als project bij het Professional Center van de Universiteit van Keulen voortgezet en getest. Over de goede resultaten in zowel theorie als praktijk was iedereen enthousiast. Al met Kerstmis 2011 konden we onze families verrassen met gedigitaliseerde dia’s.

2012

De oprichting

Vanwege de positieve reacties heeft ons huidig technisch directeur Christoph Kind in 2012 de digitaliseringsmachine verder ontwikkeld samen met elektrotechnici en foto-experts. Eindelijk was het mogelijk om dia’s kwalitatief en voordelig voor het brede publiek te digitaliseren. Aanvankelijk digitaliseerden we enkel dia’s onder de naam DIAFIX. Op 17 oktober 2012 was het uiteindelijk zover: Hans-Günter Herrmann, Christoph Kind en Stefan Wickler richtten MEDIAFIX GmbH op. Zo werd de weg vrijgemaakt voor andere analoge media.

2012

De oprichting

Vanwege de positieve reacties heeft ons huidig technisch directeur Christoph Kind in 2012 de digitaliseringsmachine verder ontwikkeld samen met elektrotechnici en foto-experts. Eindelijk was het mogelijk om dia’s kwalitatief en voordelig voor het brede publiek te digitaliseren. Aanvankelijk digitaliseerden we enkel dia’s onder de naam DIAFIX. Op 17 oktober 2012 was het uiteindelijk zover: Hans-Günter Herrmann, Christoph Kind en Stefan Wickler richtten MEDIAFIX GmbH op. Zo werd de weg vrijgemaakt voor andere analoge media.

Miljoenen gedigitaliseerde media in maar één jaar

Bij het eenjarige jubileum in oktober 2013 had MEDIAFIX al aan meer dan 2,3 miljoen analoge media een digitale toekomst gegeven.

Ontwikkeling van een eigen digitaliseringsapparaat voor negatieven

In 2013 ontwikkelde MEDIAFIX een eigen proces voor het digitaliseren van negatieven. Vanaf dat moment konden onze klanten naast hun dia’s ook hun oude negatieven door ons laten digitaliseren.

Eerste uitbreiding van het productieoppervlak

Al een jaar na de oprichting was onze vestiging vanwege de gestegen vraag niet groot genoeg. Medio 2013 breidde MEDIAFIX daarom het productie- en kantooroppervlak in het start-up- en innovatiecentrum Keulen-Braunsfeld uit van ca. 50 m² tot meer dan 400 m².

2013

2013

Miljoenen gedigitaliseerde media in maar één jaar

Bij het eenjarige jubileum in oktober 2013 had MEDIAFIX al aan meer dan 2,3 miljoen analoge media een digitale toekomst gegeven.

Ontwikkeling van een eigen digitaliseringsapparaat voor negatieven

In 2013 ontwikkelde MEDIAFIX een eigen proces voor het digitaliseren van negatieven. Vanaf dat moment konden onze klanten naast hun dia’s ook hun oude negatieven door ons laten digitaliseren.

Eerste uitbreiding van het productieoppervlak

Al een jaar na de oprichting was onze vestiging vanwege de gestegen vraag niet groot genoeg. Medio 2013 breidde MEDIAFIX daarom het productie- en kantooroppervlak in het start-up- en innovatiecentrum Keulen-Braunsfeld uit van ca. 50 m² tot meer dan 400 m².

Gestapelde VHS-banden om te digitaliseren

2014

Uitbreiding van het assortiment

Nadat de digitalisering van beeldmedia succesvol was verlopen, gingen we vanaf 2014 ook de digitalisering van filmmedia aan onze klanten aanbieden. Het assortiment van MEDIAFIX werd uitgebreid met de digitalisering van smalfilms en videobanden.

 

2014

Uitbreiding van het assortiment

Nadat de digitalisering van beeldmedia succesvol was verlopen, gingen we vanaf 2014 ook de digitalisering van filmmedia aan onze klanten aanbieden. Het assortiment van MEDIAFIX werd uitgebreid met de digitalisering van smalfilms en videobanden.

Gestapelde VHS-banden om te digitaliseren

Opening van tweede vestiging

In 2015 opende MEDIAFIX een tweede vestiging in Dortmund. Naast ons hoofdkantoor in Keulen konden klanten nu ook onze vestiging op het adres Frohlinder Straße 12a in Dortmund-Kirchlinde bezoeken. Daar kunnen ze vandaag nog hun media afgeven en zich door onze medewerkers laten adviseren over de verschillende producten, kwaliteitsniveaus en aanvullende diensten.

2015

Dias scannen in Dortmund

2015

Opening van tweede vestiging

In 2015 opende MEDIAFIX een tweede vestiging in Dortmund. Naast ons hoofdkantoor in Keulen konden klanten nu ook onze vestiging op het adres Frohlinder Straße 12a in Dortmund-Kirchlinde bezoeken. Daar kunnen ze vandaag nog hun media afgeven en zich door onze medewerkers laten adviseren over de verschillende producten, kwaliteitsniveaus en aanvullende diensten.

Dias scannen in Dortmund

2016

Nominatie voor oprichtersprijs

De oprichtersprijs “Gründerpreis NRW” wordt jaarlijks toegekend aan succesvolle start-ups die zich onderscheiden door innovatievermogen, ondernemerssucces of maatschappelijke verantwoordelijkheid. De wedstrijd is een gezamenlijk project van het Duitse ministerie van Economische Zaken, de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen en de NRW.BANK. MEDIAFIX stond in de top 10 van succesvolste jonge bedrijven in Noordrijn-Westfalen.

Introductie van het concept met afgiftepunten

In 2016 werd in het Duitse Oberhausen het eerste afgiftepunt van MEDIAFIX geopend. Dat vormde het startschot voor het concept met afgiftepunten. Het idee: door samen te werken met geselecteerde fotospeciaalzaken kunnen klanten hun analoge media afgeven op een afgiftepunt in hun eigen buurt. Van daaruit worden de media door een koerier naar MEDIAFIX in Keulen gebracht en gedigitaliseerd. Het concept werd zeer goed ontvangen en er ontstond al snel een landelijk netwerk van afgiftepunten van MEDIAFIX.

Tweede uitbreiding van het productieoppervlak

Vier jaar na de oprichting was het productieoppervlak van ons snel groeiende digitaliseringsbedrijf niet meer groot genoeg. Daarom verhuisde MEDIAFIX naar het bedrijvenpark in Keulen-Ehrenfeld. Door die verhuizing werd het productieoppervlak uitgebreid van 430 m² naar een eerbiedwaardige 1.100 m². Het nieuwe onderkomen bood voldoende ruimte voor onze toen 50 medewerkers. Ook het gestaag groeiende aantal bestellingen konden we dankzij de nieuwe ruimte aanzienlijk beter afhandelen.

2016

Nominatie voor oprichtersprijs

De oprichtersprijs “Gründerpreis NRW” wordt jaarlijks toegekend aan succesvolle start-ups die zich onderscheiden door innovatievermogen, ondernemerssucces of maatschappelijke verantwoordelijkheid. De wedstrijd is een gezamenlijk project van het Duitse ministerie van Economische Zaken, de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen en de NRW.BANK. MEDIAFIX stond in de top 10 van succesvolste jonge bedrijven in Noordrijn-Westfalen.

Introductie van het concept met afgiftepunten

In 2016 werd in het Duitse Oberhausen het eerste afgiftepunt van MEDIAFIX geopend. Dat vormde het startschot voor het concept met afgiftepunten. Het idee: door samen te werken met geselecteerde fotospeciaalzaken kunnen klanten hun analoge media afgeven op een afgiftepunt in hun eigen buurt. Van daaruit worden de media door een koerier naar MEDIAFIX in Keulen gebracht en gedigitaliseerd. Het concept werd zeer goed ontvangen en er ontstond al snel een landelijk netwerk van afgiftepunten van MEDIAFIX.

Tweede uitbreiding van het productieoppervlak

Vier jaar na de oprichting was het productieoppervlak van ons snel groeiende digitaliseringsbedrijf niet meer groot genoeg. Daarom verhuisde MEDIAFIX naar het bedrijvenpark in Keulen-Ehrenfeld. Door die verhuizing werd het productieoppervlak uitgebreid van 430 m² naar een eerbiedwaardige 1.100 m². Het nieuwe onderkomen bood voldoende ruimte voor onze toen 50 medewerkers. Ook het gestaag groeiende aantal bestellingen konden we dankzij de nieuwe ruimte aanzienlijk beter afhandelen.

Opening van nog meer afgiftepunten

In 2017 hebben we nog eens elf afgiftepunten geopend in Duitsland, namelijk in Mönchengladbach, Düsseldorf, Frankfurt, Gütersloh, Paderborn, Mannheim, Stuttgart, Magdeburg en twee in Hannover.

 

 

2017

2017

Opening van nog meer afgiftepunten

In 2017 hebben we nog eens elf afgiftepunten geopend in Duitsland, namelijk in Mönchengladbach, Düsseldorf, Frankfurt, Gütersloh, Paderborn, Mannheim, Stuttgart, Magdeburg en twee in Hannover.

MEDIAFIX op Photokina

2018

Marktleider

Sinds 2018 is MEDIAFIX wat betreft aantal medewerkers, vloeroppervlak en aantal gedigitaliseerde media per maand in Duitsland het grootste bedrijf voor de digitalisering van analoge foto’s en video’s en dus marktleider in de branche.

Opening van nog meer afgiftepunten

In 2018 werden nog eens zeven afgiftepunten geopend in de Duitste steden Neurenberg, München, Hamburg, Bremen, Braunschweig en in Berlijn.

Photokina

In september 2018 was MEDIAFIX voor de eerste keer met een eigen stand vertegenwoordigd op de Photokina, de grootste fotobeurs ter wereld. Tijdens Photokina 2018 presenteerden 812 bedrijven hun producten en diensten. Er kwamen ca. 180.000 bezoekers uit 127 landen.

Digitalisering van cassettebandjes wordt mogelijk

MEDIAFIX heeft zijn aanbod in de loop der jaren voortdurend uitgebreid. Naast dia’s, negatieven, foto’s, videobanden en smalfilms hebben we in 2018 ook de digitalisering van cassettebandjes aan het portfolio toegevoegd.

2018

Marktleider

Sinds 2018 is MEDIAFIX wat betreft aantal medewerkers, vloeroppervlak en aantal gedigitaliseerde media per maand in Duitsland het grootste bedrijf voor de digitalisering van analoge foto’s en video’s en dus marktleider in de branche.

Opening van nog meer afgiftepunten

In 2018 werden nog eens zeven afgiftepunten geopend in de Duitste steden Neurenberg, München, Hamburg, Bremen, Braunschweig en in Berlijn.

Photokina

In september 2018 was MEDIAFIX voor de eerste keer met een eigen stand vertegenwoordigd op de Photokina, de grootste fotobeurs ter wereld. Tijdens Photokina 2018 presenteerden 812 bedrijven hun producten en diensten. Er kwamen ca. 180.000 bezoekers uit 127 landen.

Digitalisering van cassettebandjes wordt mogelijk

MEDIAFIX heeft zijn aanbod in de loop der jaren voortdurend uitgebreid. Naast dia’s, negatieven, foto’s, videobanden en smalfilms hebben we in 2018 ook de digitalisering van cassettebandjes aan het portfolio toegevoegd.

MEDIAFIX op Photokina

Expansie naar Oostenrijk

Nadat MEDIAFIX de laatste jaren de analoge media van duizenden klanten uit Duitsland succesvol had gedigitaliseerd, bieden we vanaf 2019 ook mensen uit Oostenrijk de mogelijkheid hun dierbare herinneringen voordelig te laten digitaliseren.

Top dienstverlener 2019

Het online beoordelingsportaal ausgezeichnet.org riep MEDIAFIX in 2019 uit tot top dienstverlener. Het portaal is gespecialiseerd in het verzamelen, analyseren en evalueren van ervaringen die klanten hebben opgedaan met bedrijven. Met een uitstekende score van 4,85 van 5 sterren behoorde MEDIAFIX tot de best beoordeelde bedrijven in de branche.

Topwerkgever van de middenstand

MEDIAFIX behoort in Duitsland tot de topwerkgevers van de middenstand. Dat is het resultaat van een onderzoek dat het magazine Focus-Business uitvoerde in samenwerking met kununu.com, het werkgeversbeoordelingsportaal voor werknemers, leerlingen en sollicitanten.

2019

2019

Expansie naar Oostenrijk

Nadat MEDIAFIX de laatste jaren de analoge media van duizenden klanten uit Duitsland succesvol had gedigitaliseerd, bieden we vanaf 2019 ook mensen uit Oostenrijk de mogelijkheid hun dierbare herinneringen voordelig te laten digitaliseren.

Top dienstverlener 2019

Het online beoordelingsportaal ausgezeichnet.org riep MEDIAFIX in 2019 uit tot top dienstverlener. Het portaal is gespecialiseerd in het verzamelen, analyseren en evalueren van ervaringen die klanten hebben opgedaan met bedrijven. Met een uitstekende score van 4,85 van 5 sterren behoorde MEDIAFIX tot de best beoordeelde bedrijven in de branche.

Topwerkgever van de middenstand

MEDIAFIX behoort in Duitsland tot de topwerkgevers van de middenstand. Dat is het resultaat van een onderzoek dat het magazine Focus-Business uitvoerde in samenwerking met kununu.com, het werkgeversbeoordelingsportaal voor werknemers, leerlingen en sollicitanten.

Nieuwe gezichten bij MEDIAFIX

2020

100.000.000 media gedigitaliseerd

Na acht jaar actief te zijn geweest op de Duitse digitaliseringsmarkt bereikte MEDIAFIX een nieuwe mijlpaal: het bedrijf had inmiddels 100 miljoen beeldmedia en filmminuten gedigitaliseerd. En dat worden er iedere dag meer.

Ontwikkeling van de bedrijfsfilosofie van MEDIAFIX

In 2020 is onze bedrijfsfilosofie officieel gedefinieerd. Tot onze kernwaarden behoren positief denken en plezier in het werk, respectvolle en eerlijke communicatie, doel- en prestatiegericht werken, voortdurende verdere ontwikkeling en wederzijdse ondersteuning, samen denken en experimenteren en de verbinding tussen hart en verstand.

Corona

Terwijl veel bedrijven door de coronacrisis banen moesten schrappen en ontelbare werknemers moesten vrezen voor hun baan, was bij MEDIAFIX in de eerste helft van 2020 sprake van een echte opleving. Steeds meer mensen lieten hun analoge media digitaliseren. MEDIAFIX nam in korte tijd meerdere nieuwe medewerkers in dienst om te kunnen voldoen aan de sterk gestegen vraag.

Opening van een afgiftepunt in Wenen

Nadat MEDIAFIX zijn activiteiten in 2019 had uitgebreid naar Oostenrijk, werd in 2020 het eerste afgiftepunt geopend in Wenen. Klanten uit Oostenrijk hebben nu naast de verzending met de post ook de mogelijkheid om zich in Wenen persoonlijk te laten adviseren en hun analoge media af te geven om ze te laten digitaliseren.

2020

100.000.000 media gedigitaliseerd

Na acht jaar actief te zijn geweest op de Duitse digitaliseringsmarkt bereikte MEDIAFIX een nieuwe mijlpaal: het bedrijf had inmiddels 100 miljoen beeldmedia en filmminuten gedigitaliseerd. En dat worden er iedere dag meer.

Ontwikkeling van de bedrijfsfilosofie van MEDIAFIX

In 2020 is onze bedrijfsfilosofie officieel gedefinieerd. Tot onze kernwaarden behoren positief denken en plezier in het werk, respectvolle en eerlijke communicatie, doel- en prestatiegericht werken, voortdurende verdere ontwikkeling en wederzijdse ondersteuning, samen denken en experimenteren en de verbinding tussen hart en verstand.

Corona

Terwijl veel bedrijven door de coronacrisis banen moesten schrappen en ontelbare werknemers moesten vrezen voor hun baan, was bij MEDIAFIX in de eerste helft van 2020 sprake van een echte opleving. Steeds meer mensen lieten hun analoge media digitaliseren. MEDIAFIX nam in korte tijd meerdere nieuwe medewerkers in dienst om te kunnen voldoen aan de sterk gestegen vraag.

Opening van een afgiftepunt in Wenen

Nadat MEDIAFIX zijn activiteiten in 2019 had uitgebreid naar Oostenrijk, werd in 2020 het eerste afgiftepunt geopend in Wenen. Klanten uit Oostenrijk hebben nu naast de verzending met de post ook de mogelijkheid om zich in Wenen persoonlijk te laten adviseren en hun analoge media af te geven om ze te laten digitaliseren.

Nieuwe gezichten bij MEDIAFIX

Expansie naar Zwitserland

Na de succesvolle expansie naar Oostenrijk volgde in 2021 de expansie naar Zwitserland. MEDIAFIX biedt nu ook de mensen in Zwitserland de mogelijkheid om hun analoge media professioneel te laten digitaliseren.

Derde uitbreiding van het productieoppervlak

In 2021 breidde MEDIAFIX zijn productieoppervlak al voor de derde keer uit: onze medewerkers hebben nu de beschikking over een vloeroppervlak van ca. 1.500 m². Dat is echter maar een tussenstap: vanwege het grote aantal bestellingen en het voortdurend groeiende team was al een verhuizing naar een nog grotere bedrijfsruimte gepland.

2021

2021

Expansie naar Zwitserland

Na de succesvolle expansie naar Oostenrijk volgde in 2021 de expansie naar Zwitserland. MEDIAFIX biedt nu ook de mensen in Zwitserland de mogelijkheid om hun analoge media professioneel te laten digitaliseren.

Derde uitbreiding van het productieoppervlak

In 2021 breidde MEDIAFIX zijn productieoppervlak al voor de derde keer uit: onze medewerkers hebben nu de beschikking over een vloeroppervlak van ca. 1.500 m². Dat is echter maar een tussenstap: vanwege het grote aantal bestellingen en het voortdurend groeiende team was al een verhuizing naar een nog grotere bedrijfsruimte gepland.

Kaart van de afgiftepunten van MEDIAFIX in Europa

2022

150.000.000 geredde herinneringen

Dat succes mochten we begin 2022 vieren. We bedanken dan ook hartelijk alle mensen en organisaties die ons hun waardevolle herinneringen hebben toevertrouwd!

Opening van de Zwitserse afgiftepunten in Bazel en Zürich

We hebben voet gevat op de Zwitserse markt. Dat is sinds de opening van ons tweede afgiftepunt in Zwitserland een feit. Daar kunnen onze Zwitserse klanten hun media nu ook persoonlijk afgeven als ze die niet met de post willen sturen.

Expansie naar de Benelux

Na een verrassend succesvol coronajaar zet MEDIAFIX de verovering van de Europese markt voort. Sinds medio 2022 hebben we met mediafix.nl en mediafix.be nu ook websites voor klanten uit Nederland en België in de talen Nederlands en Frans.  Daarbij staat een sterke partner aan onze zijde: de Nederlandse foto- en videospecialist Kamera Express. Door de samenwerking kregen onze klanten er meteen 21 nieuwe afgiftepunten in Nederland en België bij.

MEDIAFIX is Europees marktleider

Dat blijkt uit een vergelijking van aanbieders in heel Europa. Daarbij werden de gangbare criteria personeelsomvang, productieoppervlak, omzet en prijzen vergeleken. Wat dat betreft, is MEDIAFIX al sinds 2018 marktleider in Duitsland. De expansie naar de Benelux draagt bij aan het internationale succes. Ondertussen hebben we 91 afgiftepunten in Europa. Zo hoeven onze klanten hun analoge media niet met de post te sturen.

2022

150.000.000 geredde herinneringen

Dat succes mochten we begin 2022 vieren. We bedanken dan ook hartelijk alle mensen en organisaties die ons hun waardevolle herinneringen hebben toevertrouwd!

Opening van de Zwitserse afgiftepunten in Bazel en Zürich

We hebben voet gevat op de Zwitserse markt. Dat is sinds de opening van ons tweede afgiftepunt in Zwitserland een feit. Daar kunnen onze Zwitserse klanten hun media nu ook persoonlijk afgeven als ze die niet met de post willen sturen.

Expansie naar de Benelux

Na een verrassend succesvol coronajaar zet MEDIAFIX de verovering van de Europese markt voort. Sinds medio 2022 hebben we met mediafix.nl en mediafix.be nu ook websites voor klanten uit Nederland en België in de talen Nederlands en Frans.  Daarbij staat een sterke partner aan onze zijde: de Nederlandse foto- en videospecialist Kamera Express. Door de samenwerking kregen onze klanten er meteen 21 nieuwe afgiftepunten in Nederland en België bij.

MEDIAFIX is Europees marktleider

Dat blijkt uit een vergelijking van aanbieders in heel Europa. Daarbij werden de gangbare criteria personeelsomvang, productieoppervlak, omzet en prijzen vergeleken. Wat dat betreft, is MEDIAFIX al sinds 2018 marktleider in Duitsland. De expansie naar de Benelux draagt bij aan het internationale succes. Ondertussen hebben we 91 afgiftepunten in Europa. Zo hoeven onze klanten hun analoge media niet met de post te sturen.

Kaart van de afgiftepunten van MEDIAFIX in Europa

Bonjour Frankrijk

MEDIAFIX blijft op de weg van de internationalisering. Na de Duitstalige landen en de Benelux zetten we in 2023 koers naar Frankrijk. Voor onze Franse klanten is er nu ook een website in de landstaal: mediafix.fr. Zo kunnen ook zij hun analoge media door ons laten digitaliseren.

Nog meer WOW!

Dat is het motto van ons kwaliteitsoffensief van 2023. We hebben de kwaliteit van onze dia- en negatiefscans en een groot aantal aanvullende diensten naar een hoger niveau getild. In de loop der jaren hebben we voortdurend aanpassingen aan de digitalisering doorgevoerd, maar het is de eerste keer dat er tegelijkertijd zulke grote verbeteringen zijn geweest in de digitalisering van meerdere mediatypen – een mijlpaal in onze geschiedenis.

2023

2023

Bonjour Frankrijk

MEDIAFIX blijft op de weg van de internationalisering. Na de Duitstalige landen en de Benelux zetten we in 2023 koers naar Frankrijk. Voor onze Franse klanten is er nu ook een website in de landstaal: mediafix.fr. Zo kunnen ook zij hun analoge media door ons laten digitaliseren.

Nog meer WOW!

Dat is het motto van ons kwaliteitsoffensief van 2023. We hebben de kwaliteit van onze dia- en negatiefscans en een groot aantal aanvullende diensten naar een hoger niveau getild. In de loop der jaren hebben we voortdurend aanpassingen aan de digitalisering doorgevoerd, maar het is de eerste keer dat er tegelijkertijd zulke grote verbeteringen zijn geweest in de digitalisering van meerdere mediatypen – een mijlpaal in onze geschiedenis.

MEDIAFIX digitaliseert analoge media in het VK

2024

Hello UK

Bij onze internationalisering is onze volgende stop het Verenigd Koninkrijk in 2024. MEDIAFIX is verheugd om nu dia’s, videobanden, smalfilms en meer te digitaliseren voor klanten in het Verenigd Koninkrijk. Ze kunnen een aanvraag doen op mediafix.co.uk en vervolgens hun analoge media per post naar ons opsturen.

 

2024

Hello UK

Bij onze internationalisering is onze volgende stop het Verenigd Koninkrijk in 2024. MEDIAFIX is verheugd om nu dia’s, videobanden, smalfilms en meer te digitaliseren voor klanten in het Verenigd Koninkrijk. Ze kunnen een aanvraag doen op mediafix.co.uk en vervolgens hun analoge media per post naar ons opsturen.

MEDIAFIX digitaliseert analoge media in het VK

Hier leest u meer over ons: